Servicedesk medewerker ICT

Servicedesk medewerker ICT 1e lijn
(fulltime)

…Op een complexe hulpvraag een logisch antwoord vinden, daar doen wij het voor!…

Jij wordt onze redder in nood op ICT gebied en weet onze medewerkers snel weer op weg te helpen.

Jongeren met ontwikkelingsproblematiek zoals ADD, ADHD, autisme en 
hechtingsstoornissen, lopen vaak op meerdere gebieden vast; op school, thuis en in het contact met vrienden. Begeleiding of behandeling op de leefroute van jongeren, dat is wat YOEP Onderwijs en Zorg en Ad Astra doen. Bijna 200
 medewerkers zorgen zo voor het welzijn van vele jongeren. ICT is daar onmisbaar bij. Om te zorgen dat de kwaliteit van onze diensten gewaarborgd blijft en iedereen op locatie en op afstand zijn of haar werk goed kan doen zijn wij op zoek naar een servicedesk medewerker ICT 1e lijn.
Ben je op zoek naar een organisatie die nét wat anders is dan anders? En heb je hart voor kinderen en jongeren? Lees dan zeker even verder!

Wil je weten hoe YOEP werkt?

Waar zijn wij naar op zoek?

-> Je kunt jouw klanten (je collega’s en soms cliënten van onze zorgorganisaties) effectief en geduldig (meest telefonisch) ondersteunen op ICT gebied en beschikt over oplossend denkvermogen.
-> Minimaal een afgeronde MBO opleiding richting ICT.
-> Kennis van Microsoft 365 en algemene kennis van cloud-oplossingen.
-> Kennis en ervaring in het ondersteunen van Android/IOS gebruikers.
-> Kennis van VoIP telefonie oplossingen is een pré.
-> Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift.
-> Beschikt over een VOG.
-> Rijbewijs B en beschikking over een auto.

Het belangrijkste in je werk:

Als servicedesk medewerker IT zorg jij er in samenwerking met de systeembeheerder(s) en de rest van het support-team voor dat al deze medewerkers hun werk goed kunnen doen. Jij bent onze redder in nood op ICT gebied en weet onze medewerkers zo snel en zo goed mogelijk weer op weg te helpen. Dat zal vaak gaan om inlog- opstart problemen, updatevragen, kleine hardware issues. Je wordt ‘on the job’ opgeleid tot (mede-) applicatiebeheerder van ons elektronisch patiënten dossier systeem, zodat je daarvoor ook de 1 e hulplijn kunt worden. Verder ben je verantwoordelijk voor het onderhouden, installeren, uitgeven en innemen van laptops en smartphones en randapparatuur.

Wat hebben wij te bieden?

-> Een uitdagende baan in een ondernemende en innovatieve organisatie.
-> Het salaris is conform CAO GGZ
-> Goede aanvullende arbeidsvoorwaarden.
-> Een inspirerende werkomgeving met veel mogelijkheden.
-> Een enthousiast team met betrokken collega’s.

Waar ga jij jouw werk doen en met wie?

Als servicedesk medeweker IT 1e lijn zal je onderdeel van het support team worden en vooral samenwerken met de systeembeheerder en de applicatiebeheerder. Voor de informatiebeveiliging en privacy werk je samen met de CISO en de FG. Je zal werken vanuit een centrale locatie waar vanuit al onze locaties goed bereikbaar zijn. Je werkt waar mogelijk op afstand maar biedt ook hulp en ondersteuning op andere locaties als daar aanleiding toe is. Bijzonder in de samenwerking binnen onze organisatie is dat wij werken volgens zelforganisatie. Het team neemt met elkaar besluiten en is verantwoordelijk voor het behalen van resultaten en de manier waarop we dat doen.

Interesse en hoe verder?

Als je meer informatie wenst over deze functie, het team of gewoon wil laten weten dat je heel enthousiast geworden bent! Dan kun je bellen met Fred Kofman via 088 9723750.
Je CV met een korte motivatie kun je mailen naar 
solliciteren@yoep.nl.
Het team zal alles bekijken en als zij net zo enthousiast zijn van jouw sollicitatie als 
jij van ons, dan nemen we contact met je op om kennis te maken.

Geïnteresseerd?

Dan kun je jouw sollicitatie per e-mail richten aan solliciteren@yoep.nl of direct het formulier op deze pagina gebruiken. Wij ontvangen graag zo spoedig mogelijk jouw brief en cv.

    * deze velden moeten ingevuld worden